Повернення

 Відповідно до ст.9. Закону України «Про захист прав споживача» Споживач (фізична особа, яка купує товар для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника) має право повернути товар належної якості Продавцю протягом 14 днів.
     Умови повернення товару:
1. Товар повертається з накладною на повернення товару (СКАЧАТЬ)(Тільки оптовим клієнтам)
2. Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання виключенням виробів під замовлення з терміном поставки більше трьох днів.
3. Товар не повинен бути встановлений або використаний.
4. Товар повинен знаходитися в своїй упаковці (не забруднити або пошкоджений),
5. Збережено товарний чек або видаткову накладну.
6. Транспортні витрати пов'язані з поверненням товару оплачує покупець.
7. Повернення грошей проводитися протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару, що повертається.
8. Товар під замовлення, термін поставки якого більше трьох днів, ОБМІНУ і ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЄ.
 
    Умови повернення бракованого товару товару:
1. Заповнений акт рекламації (СКАЧАТЬ)

2. Подачу рекламації необхідно проводити в термін до 1 місяця від
моменту виникнення несправності або прояви шлюбу вироби.
3. З рекламаційними товаром необхідно надати
ПОВНІСТЮ заповнений бланк акту рекламації, оригінал або копію вбрання-замовлення та акту виконаних робіт з СТО, де проводилася установка даного вироби.
4. У разі необхідності у клієнта може бути запрошена додаткова інформація або документи з СТО де проводилася установка вироби.
5. Термін розгляду рекламації може займати до 14 днів з моменту отримання товару від покупця на склад компанії в звичайному випадку, і до 30 днів якщо виробник товару зажадає виріб для експертизи.
6. У разі позитивного рішення по рекламації в сторону покупця, вартість рекламаційного вироби відшкодовується зарахуванням коштів на особистий картковий рахунок клієнта в банку або товаром.
7. Компенсується тільки вартість виробу без витрат на установку деталі на автомобіль.
8. У разі відмови від рекламації покупець може бути повідомлений про це як усно (по телефону) так і письмово (бланком відмови від рекламації) з повним поясненням причини відмови.
9. У разі відмови від рекламації товар повертається покупцеві з новим замовленням або в інший узгоджений способом.
10. Не приймаються до розгляду рекламації при подачі яких відсутній необхідний пакет документів, або не повністю заповнений бланк рекламації

 
 УВАГА!
БЕЗ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ (ЗАМОВЛЕННЯ-НАРЯД, акт виконаних робіт) З ПЕЧАТКОЮ СТО, свідчить про ВСТАНОВЛЕННЯ ДЕТАЛІ НА СТАНЦІЇ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, рекламацій НЕ УХВАЛЮЄТЬСЯ.

 
З питань повернення звертайтеся: 063 377 60 67

замовити дзвінок Виникли питання? Залиште свої контакти і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
кошик
Авторизація
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНАРЕЄСТРАЦІЯ?
  • Ви будете витрачати менше часу на оформлення замовлення
  • Відстежувати стан замовлень і історію покупок
  • За Вами буде закріплений персональний менеджер
  • Ви отримуєте КОД постійного кліета Реєстрація